mMedica
Wychodząc naprzeciw potrzebom świadczeniodawców stworzyliśmy w naszej firmie wyspecjalizowany dział świadczący usługi w zakresie technicznego i merytorycznego wsparcia dla oprogramowania mMedica. Nasza firma stanowi nową jakość na rynku usług informatycznych związanych z otwartym systemem rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Oferta TOGREEN zapewnia kompleksową obsługę informatyczną jednostek lecznictwa otwartego. Nasza profesjonalna opieka serwisowa gwarantuje sprawne funkcjonowanie przychodni oraz terminowe rozliczanie się z NFZ.
Oferujemy:
- Wdrożenia oprogramowania mMedica
- Prowadzenie rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia
- Serwis oprogramowania mMedica
- Szkolenia użytkowników mMedica
- Konserwację i naprawę systemów operacyjnych
- Konserwację i naprawę sprzętu komputerowego
- Archiwizację danych elektronicznych
Wśród naszych usług także m.in:
- Tworzenie skryptów serwisowych modyfikujących dane statystyczne i rozliczeniowe
- Naprawę uszkodzonych baz danych PostgreSQL
- Scalanie baz danych mMedica
- Odzysk danych rozliczeniowych z paczek XML
- Optymalizację działania programu mMedica i PostgreSQL
Mocną stroną naszej oferty stanowią konkurencyjne ceny oraz możliwość wygodnej i szybkiej komunikacji Klienta z serwisem za pośrednictwem:
- Infolinii firmy pod numerem: 59 727 94 56
- Poczty elektronicznej pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Elektronicznego systemu obsługi zgłoszeń pod adresem: https://bok.togreen.pl/
Wszystkie kanały komunikacyjne dostępne są 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu. Nasze usługi świadczone są bezpośrednio u klienta lub za pomocą specjalnej aplikacji (tzw. zdalnego pulpitu). W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.