mMedica

Wychodząc naprzeciw potrzebom świadczeniodawców stworzyliśmy w naszej firmie wyspecjalizowany dział świadczący usługi w zakresie technicznego i merytorycznego wsparcia dla  oprogramowania mMedica. Nasza firma stanowi nową jakość na rynku usług informatycznych związanych z otwartym systemem rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Oferta TOGREEN zapewnia kompleksową obsługę informatyczną jednostek lecznictwa otwartego. Nasza profesjonalna opieka serwisowa gwarantuje sprawne funkcjonowanie przychodni   oraz terminowe rozliczanie się z NFZ.

Oferujemy:

  • Wdrożenia oprogramowania mMedica
  • Prowadzenie rozliczeń z Narodowym Funduszem Zdrowia
  • Serwis oprogramowania mMedica
  • Szkolenia użytkowników mMedica
  • Konserwację i naprawę systemów operacyjnych
  • Konserwację i naprawę sprzętu komputerowego
  • Archiwizację danych elektronicznych

Wśród naszych usług także m.in:  

  • Tworzenie skryptów serwisowych modyfikujących dane statystyczne i rozliczeniowe
  • Naprawę uszkodzonych baz danych PostgreSQL
  • Scalanie baz danych mMedica
  • Odzysk danych rozliczeniowych z paczek XML
  • Optymalizację działania programu mMedica i PostgreSQL

Mocną stroną naszej oferty stanowią konkurencyjne ceny oraz możliwość wygodnej i szybkiej  komunikacji Klienta z serwisem za pośrednictwem:

  • Infolinii firmy pod numerem: 59 727 94 56
  • Poczty elektronicznej pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Elektronicznego systemu obsługi zgłoszeń pod adresem: https://bok.togreen.pl/

Wszystkie kanały komunikacyjne dostępne są 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu.  Nasze usługi świadczone są bezpośrednio u klienta lub za pomocą specjalnej aplikacji (tzw. zdalnego pulpitu). W przypadku zainteresowania naszą ofertą prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.